El centre
Info AMPA
Revista escolar
Estigues informat
Subscriu-te i et mantindrem informat sobre les notícies del nostre col·legi. Pots subscriure't a més d'una categoria.
Calendari de events
Gener 2017
Pregunta de enquesta

Esteu a favor de la jornada continua?

SI - 50%
NO - 50%
TINC DUBTES - 0%

Votos totales: 4
La votació ja ha finalitzat en: 30 nov. 2016 - 00:00

La informàtica en l´actualitat és coneguda com el mitjà de comunicació més eficaç i actualitzat amb que compta la humanitat, es per aixó que és necessari incloure-la dins de l´àmbit escolar, ja que s´ha convertit en una eina per a guiar la vida educativa dels nostres alumnes. Per tant, és indiscutible que la informática contribueix a millorar la qualitat de l´enseñança i la investigación. És mitjançant programes especials d´enseñança, com els estudiants entren en contacte amb el camp de la informàtica aplicada a la solució de tasques i treballs escrits, així com també l´aplicació de software especials per a solucions pràctiques.

No obstant,la formació i actualizació en l´àrea d´informàtica, està encara molt distant del nivell que es necessita per a que, en el nostre mitjà, els ordinadors siguen utilitzats més enllà de la funció de màquina d´escriure i calculadora. D´aquí la urgent necessitat de capacitar en informàtica els nostres alumnes, per tal que aquests puguen extraure el màxim profit d´aquestes tecnologies en el seu projecte educatiu.

Per a tal efecte, el nostre centre disposa, a més dels materials digitals propis de cada aula, una aula d´informàtica amb un total de 39 ordinadors on treballar els continguts propis d´aquest àmbit amb la finalitat d´aconseguir els següents objectius:

• Aprendre el funcionament bàsic del sistema operatiu i els programes de software que s´utilitzen a l´aula.
  • Utilitzar l´ordinador i les seues diferents possibilitats com una eina per a l´aprenentatge.
  • Navegar per pàgines webs de forma segura.
  • Utilitzar en el treball quotidià un processador de texts.
  • Utilitzar diversos mitjans de comunicación: correu, chats, etc.. de forma segura.
  • Desenvolupar estratègies per a la búsqueda, selecció i organització de la información.
  • Utilitzar diversos softwares educatius, segons el nivell i àrea de treball.
Aula d'informàtica en el col·legi Trenc d'Alba de Jávea